neděle 17. května 2015

Zdá se, že přicházejí radostné dny

Vítejte.
Rozhodla jsem se, že založím nový blog. Já už jeden mám. Je to můj starý kamarád, na druhou stranu, spoustu věcí je teď nějak jinak a možná, že už ani nechci na ten starý blog chodit. Prodlevy mezi mými návštěvami se prodlužují a co se týče psaní.. *psaní čehokoliv* o tom snad radši ani nemluvě.

*Usrkávám z hrnečku s černým čajem a zjišťuji, že je na mě trošku moc hořký. Jsem ale docela líná, tak sedím a nejdu si ho přisladit. Zdá se, že tu hořkou pachuť přece jen vydržím.*

Právě začínají nejkrásnější měsíce v roce. To mě asi nakoplo, abych založila tuhle stránku a trošku něco začala dělat.. možná začala sepisovat svoje další zážitky. Květen je skvělý, ale vůbec nejskvělejší je konec června.. Takový ten čas mezi tím, jak už jsou ve škole všechny testy dopsané a proto nehrozí žádná neočekávaná přepadovka, venku je teplo a sluníčko, ve vzduchu je cítit vůně prázdnin a všichni si vzrušeně vyprávějí své plány na následující dva měsíce. Je mi sice osmnáct, ale tohle období je jedno z nejúžasnějších pořád.

*Tentokrát z čaje ani neusrknu. Chtěla jsem, ale vzpomněla jsem si, že mi vlastně vůbec nechutná, tak nataženou ruku zase sesunu k sobě a na chvilku se zamyslím, jestli si ho přece jen neskočím přisladit. A neskočím.*

A co vy vážení? Jaká je vaše nejoblíbenější část roku.. a proč právě tato? Tento spíše uvítací článek bych asi prozatím ukončila. Mějte se krásně a hlavně... prostě žijte s láskou.

Žádné komentáře:

Okomentovat